poniedziałek, 15 października 2012

Fashion Night





FASHION NIGHT. Weekend był dla mnie absolutnie wypełniony po brzegi emocjami i wydarzeniami. Zdecydowałam się na dość ryzykowne zagranie. W sobotę odbyła się impreza modowa w moim mieście, jednocześnie w tym samym czasie musiałam być na osiemnastej imprezie kolegi. Niczego nie żałuje! Udało się to wszystko pogodzić i świetnie się przy tym bawić. To może na czym polegało FN ? 
Mogę to również porównać do spotkania Chełmskich blogerek (nareszcie! :)). Każda z nas wylosowała sklep, z którego musiałyśmy sklecić 3 stylizacje, następnie zaprezentować je na wybranych przez siebie modelkach. Gwar, przebijające ciemność kolorowe światła i uśmiechnięte twarze ludzi! Świetne doświadczenie! Udało mi się wylosować sklep Reserved. Sklecone stylizacje możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach :) Liczę na Wasze komentarze, śmiało ! Macie jakieś sugestie ? Byłoby mi bardzo miło poczytać jakie jest Wasze zdanie na ich temat. 
FASHION NIGHT. This weekend was absolutely fulfilled with emotions and events. I decided to be present on two parties at the same night. It appeared to me almost impossible but when the time came everything was matched perfectly. I regret anything ! What is this FN about ? I can compare it to a meeting of four great Chełm bloggers (finely we were able to meet and talk a little bit :)). Every girl allotted a shop and made 3 outfits from clothes hired from these shops. Than when we did it, next step was presentation. We dressed our models and let them look like a stars. Loads of people, full of lights! Great experience, indeed! I drew Reserved. All of my outfits you can see below :) Do you like it? How can you assess them ? Don't be shy, write what you think! I wanna know how you see this. 











Dziękuje bardzo modelkom za cierpliwość i poświęcony czas oraz organizatorom za zaproszenie ! Do blogerek: cudownie było niektóre z Was poznać, niektóre zobaczyć i zamienić kilka słów. Dziękuje za świetną zabawę i pozdrawiam :)

brollyontheblink

15 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, musiało to być świetnie wydarzenie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. dobre ale twoja naj ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje stylizacje były cudowne!!! reserved ubrania wymiatają a Ty stworzyłaś świetne outfity!!!! Cieszę się na maxa że w końcu Cię poznałam :))) mam nadzieję ze w niedługim czasie zbierzemy się i urządzimy spotkanie blogerek naszego miasta.
    buziaki :****

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądałaś:D musieliście ię nieźle bawić:D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba stylizacja z jeansowa koszula !

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne stylizacje, pięknie wyglądałaś.
    Pozdrawiam. Mania. Zapraszam mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nie podoba mi sie jedna z twoich modelek ale cala reszta wyglada wspaniale :D pozdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, jest mi niezmiernie miło. Jestem wdzięczna za obiektywną opinie !:)
      pozdrawiam !

      Usuń
  8. Oj zazdroszczę :) uwielbiam takie modowe imprezki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze i sugestie. To bardzo miłe z waszej strony kochani! Możecie być pewni, że odwdzięczę się tym samym !
Thanks for all your comments and suggestions. That's really nice of you guys ! You can count on repay !