niedziela, 9 września 2012

Melting Pot by Sabine Ducasse.





Coś co ostatnio wyjątkowo mnie zachwyciło - kolekcja 'Melting Pot' od szanghajskiej projektantki Sabine Ducasse! Oryginalna forma wykonania i niebanalny surowiec, a mianowicie sprasowane, plastikowe koraliki. 
Gdyby tylko takie cacko wpadło w moje ręce .. A Wam jak podoba się Melting Pot ? 
Something charming which I am admiring right now - new collection named 'Melting Pot' of young designer from Shanghai, Sabine Ducasse! Original form and interesting idea of making clothes. I wish I had that colourful one.. And what do you thing about this collection ? 





źródło: inspiroo.net 


David Byrne / St Vincent "WHO"
 

Have a great, lazy Sunday !




brollyontheblink

13 komentarzy:

  1. wygląda bardzo pozytywnie! :) ... i ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a spodenki pokazywałam już kiedyś na blogu, tyle że parę notek wstecz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice pictures.. love the last one! :)

    Thank you for your wishes on my earlier post:)

    Maybe you have time see my New post- Love Clothing.com : New level of Fashion

    Join my BIRTHDAY GIVEAWAY-by Prodigy Red~ Win a sexy jersey dress ENTER HERE

    Love
    Akanksha

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze jakoś siebie w tym nie wyobrażam się, ale genialny pomysł projektantki.
    Pozdrawiam. Mania. Zapraszam mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetny pomysł! :D Urzekło mnie to! ;d Dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. hm, pierwszy raz widzę, żeby ktoś zrobił z tego ubrania c:

    a koraliki takie miałam w ręce, tylko tworzyłam mniej oryginalne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dziwię Ci się równiez jestem pod wielkiem wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super! koniecznie pokaż jak wyszło u Ciebie buziaki ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze i sugestie. To bardzo miłe z waszej strony kochani! Możecie być pewni, że odwdzięczę się tym samym !
Thanks for all your comments and suggestions. That's really nice of you guys ! You can count on repay !