czwartek, 14 czerwca 2012

colour my life with yellow nail polish.


Zdjęcia robione w pośpiechu przed szkolnymi zajęciami, jak z resztą widać, nie są dobrym pomysłem. Nie wiem jak Was ale mnie zdecydowanie ogarnął szał Euro 2012! Zapierałam się rękami i nogami, że nie dam się posadzić przed telewizorem i piszczeć jak opętana gdy Polska strzeli gola. Ale jednak! Musze powiedzieć, że to całkiem przyjemne! Dziś wybrałam coś zupełnie prostego w niewyraźnych kolorkach. Jedynym jaskrawym elementem są moje żółciaki :) Za mną szafa wypełniona aż po brzegi. Jeśli powiem Wam, że wkrótce zaczną się z niej wylewać potoki ubrań to wcale nie skłamie.. Organizuję wielką WYPRZ ! (ale o tym w kolejnym poście).
I was taking these pics before my school classes in a a big haste, that's why they not so special as I wanted them to be. I can't believe the fact I'm so absorbed with celebrating Euro 2012! I was jibing my hands and legs and promising I've never sat in front of telly and screamed at Polish goals. But I relented! And I have to admit it's quite pleasant. Today's set is simple and rather nude coloured. Maybe one of outstanding things is my yellow nail polish. Behind me you can see my wardrobe replete with thousands of clothes.. I have to organize some kind of sale, unless chaos eats me alive.   





Gdy myślę o tym, uśmiech zjada mi całą twarz, moje endorfiny szaleją a nogi rwą się do tańca! Już za 16 dni wyjeżdżam do Londynu!! Im bliżej tego terminu tym bardziej nie mogę w to uwierzyć! Dlatego też czas ostrego zakuwania uważam za otwarty ..
When I think about it, my smile is bigger than my face, my endorphins going crazy and my legs dancing by themselves! There are 16 days left and I go to London!! I just can't believe it!  







Brollyontheblink

36 komentarzy:

  1. zazdroszczę wyjazdu do UK:) ja niestety za parę miesięcy będę mogła :(

    OdpowiedzUsuń
  2. This is a really cute outfit, I love the cozy cardigan with the adorable bow belt! And your nail polish is such a fun and happy color :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tak samo z tym Euro! Z wielkiej przeciwniczki zmieniłam się w kibica, który z zapartym tchem śledzi większość meczy i krzyczy na całe gardło gdy Polska strzeli gola, hahaha :D I bardzo mi się to podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. lovely outfit <3 <3
    your nail polish is adorable <3
    what about to follow each other? :)
    xx
    Veronica
    http://in-the-jungle-of-fashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  5. boski sweter! Wyjazdu również zazdroszczę ;o a przy okazji urody <3

    OdpowiedzUsuń
  6. I love the colour palette of your outfit, and your sweater looks oh so comfy! Can`t wait for london pictures!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. slicznie wygladasz, pozazdroscic wyjazdu :)
    Obserwuję i licze na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. You look so cute in the pictures!
    Love the nail polish!
    xx

    http://undisclozetdesires.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki masz piękny uśmiech:)))

    Przy okazji odwiedzin Twoje bloga, jeśli masz ochotę zapraszam Cię na moje pierwsze rozdanie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się jak dobrałaś kolory! i słodki pasek!

    OdpowiedzUsuń
  11. O, bardzo dziękuję za tak ciepłe słowa :) Zapraszam więc częściej:) Z tym, że w weekend nie mam czasu za bardzo na zaglądanie tu, dopiero w poniedziałek kolejna notka :) Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny sweter, a wyjazdu zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna Ty, śliczny sweterek i śliczna kokardka! ♥


    Na moim blogu organizuję rozdanie w którym do wygrana jest wybrana przez siebie rzecz ze sklepu odzieżowego. ;) Zapraszam Cię serdecznie, miło mi będzie, jeśli zostaniesz ze mną dłużej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem to nie był wcale zły pomysł :0 wyglądasz na tych zdjęciach śliczne. Jesteś taka naturalna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam ponownie i rzy okazji, zapraszam Cię do mnie na bloga, dodałam dziś obiecaną notkę ze swoimi ulubionymi lakierami Flormar:) Będzie mi bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam ochotę i zaobserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooooo wyprzedaż. Czekamy zatem z niecierpliwością..xD
    Piękny masz uśmiech. Pozazdrościć można tak równego uśmieszku :*
    Dziękujemy za odwiedziny naszego bloga. Mamy nadzieje, że będziesz wpadać częściej. Obserwujemy !!!
    Buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  18. super ! moje ulubione kolorki ;)
    i również zazdroszczę wyjazdu do Londynu, byłam tam 2 razy i jestem zakochana w tym mieście !
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Such a cute outfit & I love the yellow nail polish!
    And thanks so much for the comment on my blog! Would you like to follow each other?
    :)
    Allison
    afashionfiles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny sweterek, bardzo mi się spodobał. koszula jest w ślicznym kolorze. uwielbiam te z morskiej gamy, czyli turkusy i błękity :D

    OdpowiedzUsuń
  21. You are so gorgeous and I love the yellow nail color!

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna jesteś i świetnie wyglądasz. mm wyjazd do Londynu. zazdroszczę. zapraszam, nowa notka ;>

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekamy na nową notkę :)
    Zapraszamy na nową notkę, przed chwilą dodaną "Maszynka do włosów nie tylko dla mężczyzn" !!! Tylko u nas sprawdzisz i zobaczysz krok po kroku nową technikę obinania końcówek !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. o mamo, jaka Ty jesteś ładna ;)

    a Euro, mnie tez ogarnia szał :D nawet teraz, juz po odpadnięciu Polski, lubię sobie obejrzeć tylu mężczyzn biegających za piłką :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Love this outfit! That cardigan looks so comfy, and the bow belt is SO cute :)

    Annie
    The Other Side of Gray

    OdpowiedzUsuń
  26. Fakt pomysł sam się nam nasunął już jakiś czas temu. Jeszcze wtedy nie wiedziałyśmy, że po głębszym zakłębieniu się w Internecie parę informacji można na ten temat uzyskać.
    Zgadza się maszynka do włosów jest lepszym rozwiązaniem, niżeli podcinanie tępymi, nie specjalnymi nożyczkami. Buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  27. That nail polish is gorgeous! I've been hesitating on trying yellow on the nails but will have to now! First time visiting, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  28. i love your yellow nail polish, the color is so bright! you look beautiful btw :)
    love your blog, i'm your new follower, mind to follow back? thank you :)

    xx
    www.earlithaolivia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Thank you for your nice comment :)

    You look so nice!

    http://voguesweetvogue.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  30. sweter cudowny :) ładnie z koszulą się prezentuje :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. love that belt. you look pretty as always. :)

    xoxo
    jasmine
    AdamAlexMommy

    OdpowiedzUsuń
  32. oooh!Londyn?!super :) na jak długo jedziesz?

    /idealne kreski na powiekach masz zawsze!co za wprawa!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. wow you are so gorgeous!!!!


    www.trendinginfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. that belt is super cute!

    xo Andrea
    http://uskar-vor-inspire.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze i sugestie. To bardzo miłe z waszej strony kochani! Możecie być pewni, że odwdzięczę się tym samym !
Thanks for all your comments and suggestions. That's really nice of you guys ! You can count on repay !